FAQ – često postavljena pitanja

Što je aplikacija Moja Tvrtka?

Aplikacija Moja Tvrtka je poslovna aplikacija za pomoć poduzetnicima voditi poslovanje na dlanu dok su u pokretu.

Koje funkcionalnosti ima aplikacija Moja Tvrtka?

Izrada ponuda, računa, putnih naloga, dokumenata, unos troškova, praćenje prihoda i rashoda preko izvještaja, izdavanje radnih naloga i slično

Gdje mogu pokrenuti aplikaciju Moja Tvrtka?

Aplikaciju možete pokrenuti na iPhone telefonima sa operativnim sustavom iOS, te Android telefonima (Samsung, LG, Sony, HTC, Motorola, itd)

Da li mogu pokrenuti aplikaciju Moja Tvrtka na računalu?

Aplikacija je dostupna i na računalu na našoj web stranici i klikom na Virtualni ured. Web verzija je dostupna od paketa Basic ili na većim paketima.

Da li se trebam navikavati na sučelje aplikacije između iPhone, Android I Web sučelja?

Sučelje je potpuno identično između svih uređaja koje koristite tako da ne treba period navikavanja.

Kako početi koristiti aplikaciju?

  1. Registracija korisnika
  2. Kreiranje tvrtke i njenih informacija (klik na plus u gornjem desnom djelu zaslona)
  3. Kreiranje klijenata, proizvoda i Vašeg prvog računa, ponude, putnog naloga

Kako obrisati tvrtku, klijenta, proizvod ili račun?

Stavku koju želite obrisati pronađete te ju klizanjem s desna na lijevo pojavljuje tipka obriši koju je potrebno pritisnuti radi potvrde

Što je to klasa ponuda ili računa?

Klasa je način označavanja Vaših ponuda ili računa. Svaka tvrtka bira svoj način označavanja a naša preporuka je ukoliko imate 1 korisnika unutar tvrtke da označavate 2017-1 za postojeću 2017 godinu, ili 2018-1 kada bude vrijeme za to.

Da li mogu poslati ponudu ili račun e-mailom ili isprintati?

Pri završetku svakog računa možete odmah poslati e-mailom, ili isprintati ukoliko imate printer u blizini.